2 iunie 2012

Copie macetă Rambo 4

Sunt convins ca doar titlul o să-i facă pe unii să ridice o spranceană :-).



Povestea este următoarea:
Luna trecută pe 12 mai am fost la ziua unui prieten la Măgureni.

Şi prietenul ăsta avea o macetă copie după cea din Rambo 4. Maceta am mai văzut-o în 2011 la întâlnirea Bushcraft România dar am ignorat-o rapid pentru că nu prea sunt un fan al mecetelor. Imi plac dar nu mi se par neaparat utile in România plus ca pot speria grataragii de la oraş ieşiţi la iarbă verde. Un topor a văzut toată lumea şi nu atrage atenţia. Asta e părerea mea (sunt mai paranoic). Mă rog, ăsta este motivul pentru care ignor macetele în general.

Luna trecută s-a întâmplat o chestie amuzantă. Gândindu-mă că o sa fie multă lume la ziua prietenului, nu am mai luat cu mine toporul presupunând că vor fi cel puţin două topoare la faţa locului şi să nu se uite lumea la mine ca la urs că am venit la o zi de naştere cu tot arsenalul. Ei bine, nimeni nu a luat nici un topor. Doar cuţite şi mai târziu a apărut şi o drujba. Aşa am facut cunoştinţă cu maceta. Vreo 6 milimetri grosime, 30 cm lama, vreo 47-48 cm lungime totală. Până nu am dat cu ea în lemn nu prea ne-am privit în ochi :-). După primele lovituri am rămas foarte încântat de ea. Datorită grosimii şi a greutăţii taie aproape la fel de bine ca un topor.


Am tăiat nişte carpen căzut în urma ploilor din ultima perioadă. A se nota că ţineam într-o mână camera de filmat.
Mi-a plăcut aşa de mult maceta încât noaptea am dormit cu ea la cap lângă foc. A doua zi l-am rugat pe prieten să îmi comande şi mie una identică la omul care o făcuse pe a lui. Astăzi a venit la poştă.





După ce am pipăit-o, am început să o ascut şi să mai corectez mici defecte pentru că nu este perfectă. Dar a fost aşa de ieftină încât nici nu îmi permit să zic ceva de defecte. Tot ce sper e să fi fost călită calumea. La prima vedere pare să fie călită Ok.



La final i-am infăşurat mânerul în paracord.


Cum ziceam, a fost foarte ieftină. Dacă doriţi ceva original găsiţi la cutite-bushcraft.ro macata facuta sub licenta. Aceea vine cu un certificat pentru colecţionari dar şi cu un preţ pe măsură. Preţul este datorat mai mult taxelor din România. Maceta originala a fost produsa de Gil Hibben care inteleg ca nu a fost de acord cu licentierea catre Master Cuttlery (daca nu ma insel).

Sincer să fiu sunt din generaţia care a crescut cu filmele lui Stallone, Van Damme, Schwarzenegger, Bruce Willis, Chuck Norris, etc şi mă uit cu placere la filmele lor indiferent cat de proaste sunt. Şi mereu mi-a placut să am câte un obiect care apărea într-un film anume. Cred că nu sunt singurul care a visat la un cuţit Rambo :-). Până acum nu am avut nici măcar unul chinezesc :-).
Maceta asta mă mai apropie un pic de unul dintre eroii mei preferaţi din copilarie: John Rambo :-).

Alex

P.S.
Dacă vă căşunează şi vouă pe una, luaţi legătura cu Dapyx de pe forumul bushcraft.ro



5 comentarii:

  1. Salut Alex, sa o stapanesti sanatos (maceta)arata cruda si frumoasa ca de canoe nu mai am ce sa zic, astept sa o vad ;).

    RăspundețiȘtergere
  2. Salut Alex. Mă interesează prețul macetei și dacă știi din ce oțel este făcută (i-am trimis lui Dapyx un PM de o săptămână dar nu am primit răspuns încă). Dacă prețul este ok vreau sa-mi comand. Dacă tu ești mulțumit și ți-ai comandat-o înseamnă că merită. Părerea ta este un fel de "certificat de garanție" pentru mine. Mi-am cumpărat și alte lucruri despre care ai scris pe blog și nu-mi pare rău că te-am ascultat (rucsac, hamac).
    Aștept să văd ce teacă îi faci!

    RăspundețiȘtergere
  3. Salut. Pretul e in jur de 100 lei (poate varia). Cred ca e otel de arc. Daca nu raspunde inseamna ca persoana care a facut-o nu mai vrea sa faca. Nu stiu ce sa zic.
    Acum nu-ti recomand sa cumperi ce zic toti nebunii de pe internet :-). Nu pot garanta pentru gusturile mele :-).

    RăspundețiȘtergere
  4. Prețul îi ok. Vreau 2 macete!!! Nu mă poți ajuta cumva, să-l întrebi dacă mai poate să facă rost (pe forum nu am fost prea activ, mai mult stau și citesc decât să postez, poate are omul o reținere și nu răspunde...). Am avut două bucăți de oțel de arc, mai am una. Una am dat-o la un "prieten" de peste 1 an și încă nu o terminat cuțitele.... Stau la bloc și nu am unde să-mi fac. Nu vreau să-i dau la un necunoscut și să mă trezesc cu o bucată de platbandă în loc de oțel de arc...Te rog ajută-mă dacă poți (și vrei).

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Daca Dapyx nu raspunde nu am ce face. Nu fac intermedieri. Imi pare rau.

      Ștergere

Orice link care duce spre vanzare de produse va fi considerat spam. Multumesc pentru vizita si lectura placuta in continuare.