13 august 2012

Scaune noi pentru canoe

Luat de valul creației :-), după ce am terminat de lucrat la pagaie m-am apucat să decorez și noile scaune pentru canoe. Scaunele sunt pur și simplu niște scânduri care se gasesc în toate magazinele de bricolaj. Cred că se vând ca polițe.

M-am inspirat de pe blogul lui Murat pentru model. El a folosit modelul pentru un scaun din piele.

Inițial am făcut doar conturul pentru că mi se părea prea complicat restul și nu credeam că am îndemânarea necesară ca să fac și restul.

Dar astăzi un amic pe Facebook a comentat că arată prea bisericești. Până să zică asta nu mi-a trecut prin cap așa ceva. Dar după ce a zis am început să văd numai cruci și popi așa că a trebuit să fac ceva. În consecință mi-am luat inima în dinți și am copiat modelul pe o hartie cerată după care am transferat cu indigo pe unul din scaune.

Și dăi și luptă, și luptă și dăi și într-un final am reușit să obțin un rezultat decent.

Celălat scaun l-am lăsat simplu. Am montat scaunele și am tăiat-o cu Luca pe Herăstrau. A fost o vreme perfectă. Căldurile din ultima perioadă m-au cam ținut în casă.

Ne-am simțit tare bine. Abia aștept răcoarea toamnei ca să mă pot plimba în voie.

Un mic filmulet facut a doua zi.



Alex

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

Orice link care duce spre vanzare de produse va fi considerat spam. Multumesc pentru vizita si lectura placuta in continuare.